štvrtok 12. októbra 2017

Aliexpress Haul #3

Ahoj :) vítam ťa opäť na mojom blogu :) 

V Septembri som si objednala asi 50 vecí, hlavne kozmetiku, takže v najbližšom mesiaci bude týchto článkov veľa :)
Niektoré veci som objednala iba kvôli tomu aby som to mohla zrecenzovať, či sa ti to oplatí.

Tieto veci stihli prísť do dnešného dňa :)
Nebudem robiť mesačné hauly ale také priebežné pretože potom by toho bolo veľa :) A dlhé príspevky nebavia nikoho :)

Nezabudni ma sledovať tu alebo na Instagrame, pretože na konci mesiaca tu máme GIWEWAY :) 



Meet Matt(e), paletka očných tieňov 

Prišla po 2 týždňoch od objednania, no jeden tieň bol rozbitý, snažila som sa to trošku opraviť, no musela som ten rozbitý tieň vyhodiť preto tam je diera.Napísala som predajcovi a ten mi vrátil peniaze. Nechcela som od neho plnú sumu, kvôli tomu že je rozbitý len jeden tieň, no vrátil mi peniaze v plnej výške. Má skvelúúúú pigmentáciu, fakt takú pigmentáciu nemá ani jedna moja paletka z Aliexpressu. 
Má 9 tieňov, je to fake The Balm.
Cena 4,19€.




Ďalšia paletka Miss Rose, odtieň 2. 

Sú v nej tiene s glitrami, celkom pekne pigmentované, ale iba niektoré tiene. Čo ma dosť sklamalo, že tie tiene, sú skoro všetky rovnaké, no na fotke to vyzeralo inak.
Cena 3,99€.

           


Can you Baby Skin
Podkladová báza, fake Maybelline 
Je to jemný krém, ktorý má nádych do ružova. Krásne vonia, svoj účel plní tak priemerne, no nie sú to žiadne zázraky. Nevšimla som si aby make up držal o niečo dlhšie, ako s inou bázou.
Cena 1,45€
  

Pri kozmetike končíme a presúvame sa na doplnky :)

Objavila som tam tieto nádherné náušnice! Nie sú veľmi veľké ale na uchu vyzerajú nádherne.  Až pri fotení som si všimla že jedna náušnica má nitky dlhšie :D Ale veľmi to nevidno :D 
Cena 0,59€!!!


Toto je vec ktorú potrebuje každá z nás. :)
Gumené zapichovačky na náušnice :D 100ks 
Som na seba nahnevaná že som túto vec na Aliexpresse neobjavila skôr, pretože som su už párkrát kúpila v normálnom obchode, kde ma 10 párov vyšlo cez 3€, a tu za smiešne peniažky.
Cena 0,29€ 


Nakoniec tieto roztomilé ponožky :)  Veľkosť tam je iba jedna ale nemusíš sa báť že ti budú malé. Pekne sa natiahnu. :) Objednávala som asi 7 párov no ostali mi tieto dve, lebo som všetky porozdávala :D 
Cena za ks 0,89€



ĎAKUJEM ti že si si našla čas si prečítať tento článok, ak sa ti páčil určite nechaj komentár a zanechaj odber. Veľmi ma potešíš. 

O čom by mal byť ďalší článok? 
Určite mi to napíš do komentára. :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára