nedeľa 19. novembra 2017

FAKE vs ORIGINÁL

Ahoj :) vítam ťa opäť na mojom blogu :)

Chcem sa ospravedlniť za moju neaktivitu ale momentálne mám chaotické obdobie ohľadom hľadania si práce tak na články neostáva veľa času.




Asi pred mesiacom keď e-shop Krasotika oznámil že značka Sleek, končí s predajom kozmetiky na Slovensku, spustil sa u mnohých dievčat chaos :D Preto som hneď išla na ich stránku, kde mali trochu zlacnené tieto produkty a vybrala som si pár vecí a medzi nimi aj tekutý matný rúž. 

Neskôr potom, čo som brázdila po Aliexpresse som našla obalom presne také isté, mal rovnaký obal, mal vytlačené na aplikátore  Sleek Makeup, presne ako originál.Tak si vravím že no to bude super vyskúšať v čom budu rozdielne a ktorý bude lepší. 
 Tú už sú obidve rúže. Sú z vonku úplne rovnaké, akurát ten z Aliexpressu, má posunuté písmená.



Čo sa týka aplikátora ten je obyčajný, u obidvoch penový.




Ten z Aliexpressu, má širší závyt a neviem či je chyba vo mne že to robím zle ale ťažko sa mi do neho zasúva ten aplikátor. Možno tam niečo nie je v poriadku.


Konzistencia je skoro rovnaká no ten originál je skôr taký penový. V čom je ale lepší fake, je, že vôbec nelepí pery, čo mi vadí pri tom originále že mi dosť lepí pery.
Fake sa vôbec nerozotiera rovnomerne, treba viacej vrstiev nato aby bol všade rovnako dobre pigmentovaný. Výdrž je lepšia u originálu, bez jedenia a pitia mi vydržal tak 3hodiny a fake tak 1,5 hodiny. 


Podľa mňa sa skôr oplatí investovať do originálu ako do fake za 1.80€, no musím priznať že viacej používam ten fake, keďže tá farba je neskutočne krásna a hodí sa mi :D


Určite ma odoberaj aby ti neunikli žiadne články a súťaže. 
Odoberaj aj môj Instagram (@lilkamblog)  kde sa vždy dozvieš všetko ako prvá/ý. :) 

O čom by mal byť ďalší článok? 
Určite mi to napíš do komentára. :)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára