streda 27. septembra 2017

ALIEXPRESS HAUL September #2

Ahoj :) vítam ťa opäť na mojom blogu :) Dnešný článok bude Aliexpress Haul za September :) 
Rozhodla som sa že niektoré z vecí ktoré mi prišli alebo ešte len prídu dám do GIWEVAY :) Tak ak to nechceš premeškať, sleduj moj blog :)

Objednávala som pár vecí tak poďme nato.


Tekuté matné rúže
Je to fake narodeninová kolekcia Kylie rúže. Sú také mini, v balení je ich 6, sú pekne pigmentované, dobre sa nanášajú a trošku lepia pery. Odlíčiť je ich trocha ťažké.

CENA 4.80€




Sú takého malinké, veľmi praktické do kabelky.


             Swatches  ⇒





Ponožky
Objednala som si aj rôzne ponožky no zatiaľ prišli iba tieto. Natrafila som na takéto pekné čierne a sivé so srdiečkami. Sú z bavlny a dobre sa nosia. Nemám k ním viac čo povedať. :)

CENA za kus 0.28€.



Prsteň
Ďalej som si objednala tento kráásny prsteň ktorý naživo vyzerá ako obrúčka :D
Mala som ho už veľa krát no zatiaľ sa nešúcha farba z neho takže dúfam že ani tak skoro nezačne. Nevedela som akú veľkosť si objednať keďže mám dosť veľkú ruku. Boli tam veľkosti od 6 až po 12 tak ja som zvolila taký stred 9tku a je mi akurát :) Nepadá a ani sa nedáva ťažko dole.

CENA 0.66€


Okuliare
Tieto okuliare sú iba imidžové. Hoci nosím dioptrické..no úprimne veľmi nenosím...tak si chcem už kúpiť nové, čo mám sú mi slabé. Chcem si kúpiť nejaké také, na tento štýl, preto som ich chcela vyskúšať či mi pristanú.

CENA 0.99€

                                 

Stojan na perá/štetce
Behala  som po Aliexpresse a zrazu som tam objavila nejaký podobný stojan na perá. Tak som si ich vyhľadala a nakoniec som našla tento, ktorý je úplne krásny plastový, baby pink farby. Rozmýšlala som že si ho nechám na štetce ale nakoniec som tam dala perá. Prišiel za 6dní!!!! Chápete? Za 6 dní!                                 
CENA 0.65€


Kryt na mobil
Najkrajšie na záver :) Hoci tento kryt nie je pre mňa, ale pre moju sesternicu, rozhodla som sa že ho ukážem lebo je fakt strašne zlatý. Je na Huawei P8 LITE :) 

CENA 3.80€




ĎAKUJEM ti že si si našla čas si prečítať tento článok, ak sa ti páčil určite nechaj komentár a zanechaj odber. Veľmi ma potešíš. 

O čom by mal byť ďalší článok? 
Určite mi to napíš do komentára. :)

7 komentárov:

  1. Roztomilý kryt na mobil :) ty brýle mám přesně takové dioptrické, jsou super :)

    LADY LENNA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak super :) môžem sa opýtať na koľko ťa vyšliel rám? Ja som niekde videla v optike za 90€ čo mi príde dosť veľa :(

      Odstrániť
    2. Už nevím přesně, ale myslím, že taky tak nějak. Byly celkem drahé no :/

      Odstrániť
  2. Jéé, pořídila sis moc pěkné věci :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť