piatok 6. októbra 2017

SLEEK Kontúrovacie DUO

                          SLEEK Kontúrovacie DUO


Toto kontúrovacie DUO, som si chcela objednať už skôr no stále som sa k tomu nedostala. Keď som dostala možnosť ho dvyskúšať, veľmi som sa potešila.
Tento set , slúži na kontúrovanie a zosvetľovanie tváre. Ako už niektorí vieme, kontúruje sa tam kde chceme zúžiť, čiže napríklad v oblasti, na okrajoch čela a pod lícnymi kostiami. Výhodou tohto kontúrovacieho setu je, že obsahuje nie len produkt na zúženie tváre ale aj na tzv. „higtlight“ po slovensky rozjasňovač.
Ten sa nanáša väšinou nad lícnu kosť, na stred nosa a pod obočie.
Ja mám tento produkt zo stránky stayunigue.sk, no dá sa objednať aj na iných e-shopoch. Doručenie od objednania trvalo dva dni, prišlo to klasickým kuriérom, neboli žiadne problémy.
Produkt bol krásne zabalený, v ochranných bublinkách, bola k nemu aj faktúra a krásny pozdrav od toho kto moju objednávku spracoval. Čo ma veľmi milo prekvapilo, bolo že bol k nemu pribalený aj cukrík.





                                                         Takto vyzerala krabica v 
                                                         ktorej prišla objednávka.                                          

                                                      


                                                              Krabica po otvorení.
                           
                                               

Samotný produkt bol zabalený v krabičke, kde bol aj návod na kontúrovanie. Obal je veľmi kvalitný, pevný a má veľké zrkadielko.


                                                     
                                                       
                                              

Produkt krásne vonia, má veľmi dobrú pigmentáciu a veľmi pekne sa dá rozblendovať. Rozjasňovač je dobrý ale čakala som troška viac trblietok.


                                                                Foto je reálne, bez úprav.                                                           
                                                           

                                                                    Odtieň MEDIUM
                      
                                                     

Myslím si že za tú cenu sa to oplatí pretože je tam veľa produktu. Budem tento produkt ešte testovať ale môj prvý dojem je, že sa to určite oplatí. Určite to budem odporúčať ďalej a keď sa mi minie kúpim si ho ďalej.


ĎAKUJEM ti že si si našla čas si prečítať tento článok, ak sa ti páčil určite nechaj komentár a zanechaj odber. Veľmi ma potešíš. 

O čom by mal byť ďalší článok? 
Určite mi to napíš do komentára. :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára