pondelok 9. októbra 2017

Stereotyp absolventa školy?

Ahoj :) vítam ťa opäť na mojom blogu.

Dnes bol krásny deň! :)
Babie leto je v plnom prúde a mňa opäť čaká ten istý deň.
Aký je život v stereotype? Možno chodíš do práce alebo do školy, možno robíš prácu ktorú nenávidíš, možno si si vybral školu ktorá ťa nebaví alebo ju navštevuješ preto lebo je to sen tvojich rodičov. Zamyslel si sa niekedy nad tým čo by si robil keby si nemal prácu alebo školu? Ja sa nad tým zamýšľam už druhý mesiac, môjho pôsobenia na Úrade práce. Aká je moja budúcnosť? Kam mám ísť pracovať? Alebo mám ísť opäť študovať? Prečo všade okolo seba vidím články, reportáže o tom, ako slovenské zdravotníctvo, nemá dostatok zdravotníckych pracovníkov? Prečo keď zavolám do nejakej nemocnice, povedia že nemajú voľné miesto? Toto je realita ktorá čaká každého absolventa školy, pokiaľ sa vážne nezačneš snažiť o to aby si niečo dokázal! Aká je teda cesta absolventa školy? Úrade práce?

Zamýšľam sa nad tým kde robím chybu. Dúfam že som ťa príliš nezdeptala. Týmto výlevom môjho srdca som chcela povedať, že rob všetko preto aby sa o teba po skončení školy, firmy v tvojom odbore bili. Aby si nemusel byť na mieste toho koho pozvú na pohovor a povedia mu, že sa ozvú.

Zamysli sa a napíš mi svoj názor do komentára alebo súkromne mailom ;)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára