streda 25. októbra 2017

ALIEXPRESS HAUL #4, KOZMETIKA

Ahoj :) vítam ťa opäť na mojom blogu :)
Na začiatok sa chcem ospravedlniť že v posledných dvoch týždňoch neboli články, ale som už druhýkrát za tento mesiac chorá, plus si ešte hľadám prácu a chodím strážiť deti sesternici,čiže je toho naozaj dosť. Opäť mi prišlo dosť vecí z Aliexpressu a dnes to bude iba o kozmetike :) 



Začneme vecou na ktorú som sa tešila najviac a to je táto krásna BeautyGlazed Burgundy paletka, ktorá je napodobeninou Kylie. Keď som ju otvorila a urobila si swatch na ruku a videla som aká je pígmentovaná, tak som myslela že odpadnem.  Cena 2,77€.

   



Druhou vecou je fake rozjasňovača The Balm, The Manizer Sister. Tak isto skvelááá pigmentácia, sú tam tri rozjasňovače, je tam veľa produktu na pleti sú veľmí krásne a prirodzené. Ten tmavý sa mi popravde nepáči, ešte som ho ani neskúšala. Porovnávala som si to s obrázkami originálu a ten obal je naozaj úplne rovnaký ako originál. Cena 2,49€.



Makeup- MARIA AYORA...v minulých článkoch som písala že asi by som nemala odvahu si dať makeup s Aliexpressu. Tento som objavila náhodne a boli naňho fakt dobré recenzie, dievčatá tam písali že je pekne krycí, čo sa mne veľmi nezdá, ale je celkom dobrý. Prirovnala by som ho k Essence makeupom. Zatiaľ som sa nevyhádzala aj keď to zloženie je dosť zlé. Neviem či ho budem používať chcela som ho iba vyskúšať a je mi veľmi svetlý. Cena 2,58€



Podkladová báza-Put a lid on it, ktorá je tiež fake The Balm, no neviem či má byť taká ako mi prišla alebo je to chybný výrobok. Je to podkladová báza pod očné tiene, no je dosť tuhá a má v sebe jemné hrudky. Na fotke to nie je vidno ale keď sa roztrie hrudky zmiznú. Vôňu má peknú a má takú vodovú štruktúru keď sa rozotrie na oku.
Cena 1,78€




No a posledné sú rúže, ktoré nebudem písať osobitne, ale zhrniem to v jedno. 

Miss Rose, odtieň 1-  pekná červená farba, nevysušuje, no mne veľmi červená nepristane.  Cena 1,24€
Bud K, odtieň Dolce- fake Kylie, vyššie je kontúrka a nižšie je tekutý matný rúž. Kontúrka super, no rúž je horší. Dosť lepí pery ale nehrudkuje sa a ani nevysušuje.  Cena 1,35€
Dragon Star, odtieň NUDE- fake Jefree Star, najlepší tekutý rúž z Aliexpressu, krásne vonia, super sa nanáša má takú krémovu konzistenciu tak dlhšie schne. Na  perách vyzerá pekne no mám pocit že má odtieň do fialovo siva. Mám ho na fotke na Instagrame, môžeš posúdiť sama tak ma určite sleduj ;) Cena 0,84€







ĎAKUJEM ti že si si našla čas si prečítať tento článok, ak sa ti páčil určite nechaj komentár a zanechaj odber. Veľmi ma potešíš. 

O čom by mal byť ďalší článok? 
Určite mi to napíš do komentára. :)


2 komentáre:

  1. Já si právě objednávala matující rtěnky a jsem na ně vážně zvědavá...ještě jsem tam také koukala na make-up, ale tím si tedy popravdě nejsem moc jistá.
    Bud K jsem chtěla také, jen tedy asi jinou barvičku. A jdu se podívat na ten instagram, zajímá mě, jak to ve skutečnosti vypadá. :-)

    http://happi-er.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tu je link na tie Miss Rose https://www.aliexpress.com/item/Miss-Rose-brand-1pcs-24-full-color-Matte-mouth-lip-gloss-lipstick-moisturizing-cosmetic-Perfect-color/32807222885.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.rTZDVS :) sú fakt skvelé ja mam odtieň 1 a 17 a ten druhý nosím stále :) je veľmi príjemný na perách :) Ďakujem ;)

      Odstrániť