sobota 24. februára 2018

Recenzia na značku "trend IT UP"

Ahojte :) vítam Vás opäť na mojom blogu. Na úvod jedná nova infoška :D Po novom budú články vychádzať pravidelne a to každú sobotu v mesiaci. Musela som niečo vymyslieť aby články vychádzali pravidelne :) 

Dnes sa spolu pozrieme na kozmetiku značky trend IT UP. 
Je to privátna značka DM drogerie, ako aj Balea. Na slovenský trh prišla táto značka v Júli 2017, no v Česku sa predávala  myslím že už v roku 2016.
Motto tejto značky je :"Nie je to o tom, nájsť si štýl. Je to o tom, vytvoriť si ho."

Osobne si myslím, že to bol skvelý nápad DM drogerie, prísť na trh s dekoratívnou kozmetikou, pretože už ich značka Balea má veľký úspech. Ja sama používam množstvo produktov od tejto značky. 
Od značky trend IT UP mám 8 produktov a musím povedať že som so všetkými spokojná, preto sa pripravte na slová nádherný, užastný, božský, výborný a mnoho ďalších superlatívov :D 




Začneme púdrom SKIN SUPREME-Compact Powder; odtieň 030


                       
                                                         
Tento púder som si kúpila vo výpredaji za jediné euro! :D Má veľké zrkadlo a labutienku, z ktorou si rada poriadne povtláčam púder na T-zónu a zvyšok tváre prepúdrujem štecom. Púder ma veľmi jemnú štruktúru a je vhodný určite na mastnejší typ pleti. Pekne pohltí mastnotu, no po čase ho treba prepúdrovať. Určite si ho kúpim znova.


Ďalší z produktov na tvár je NATURAL RADIANT HIGHLIGHTER;odtieň 020




Tento rozjasňovač je priam stvorený na denné nosenie. Má nádhernú farbu, na pleti vyzerá prirodzene a je veľmi dobre pigmentovaný. Ak sa líčite na fotku, je potreba ho dať trošku viac ale pre bežné nosenie je výborný! :) Míňa sa veľmi pomaly takže toto balenie mi vydrží minimálne rok :)


Posledný z produktov na tvár je táto lícenka POWDER BLUSH;odtieň 005

                   


Opäť nádherná broskyňová farba. Nepáčia sa mi lícenky ktoré majú v sebe odlesky, no táto je výborná. Má odlesky do zlatista, preto spolu s rozjasňovačom vyššie, vyzerajú božsky.


Prechádzame na kategóriu oči a tu začneme riasenkami. Moje riasy sú extrémne dlhé, husté ale rovné. Preto potrebujem riasenku ktorá ich udrží natočené celý deň. Priznám sa že od riaseniek od trend IT UP, som nečakala veľa, myslela som si že budú kvalitou rovnaké ako napríklad značka Essence. No opak je pravdou :D :D

Začnem s riasenkou, s ktorou som ja najmenej spokojná, pretože nevyhovuje mojim riasám. Prekvapivo :D
A je to táto 4IN1 KHOL MASCARA LENGTHENING EFFECT


 Túto používa moja sestra a je s ňou spokojná, no mne vadí že má veľmi veľký aplikátor ktorý má rovnaký tvar.  Moje riasy vôbec nevytočí, iba ich viacej predlží, čo ja nepotrebujem. 
Neviem čo v nej má byť 4IN1 keďže na obale je napísané že riasy iba predĺži nič iné tak neviem :D 


Druhá riasenka SUPERLASH KHOL MASCARA PUSCH UP EFFECT
                                                                


Táto mi vyhovuje viacej, pretože má nepravidelný tvar. Mala by vytvoriť push up effect, čo si myslím žerobí, pretože riasy zahustí no veľmi ľahko sa to s ňou dá prehnať a vaše riasy budú zlepence, čo žiadna z nás nechce. Túto mám najdlhšie a ešte stále funguje ako má. A to ju mám niekedy od septembra. Síce ju nepoužívam každý deň, no ešte stále nevyschla.


Tretia a zároveň posledná riasenka MAXI DRAMA KHOL MASCARA FALSE LASHES EFFECT



Na túto riasenku nedám dopustiť. Kúpila som ju asi pred mesiacom vo výpredaji za 1€! Ľutujem že som nezhrabla všetky štyri ktoré tam boli, pretože táto riasenka, dokáže urobiť z riasami to čo mi neurobila ešte žiadna iná. Vždy som si myslela že takáto kefka nedokáže urobiť pekné riasy a iba ich zlepí, no po vyskúšaní tejto, si ju budem kupovať stále dookola, je absolútne neskutočná. Urobí tak krásne riasy a presne ako píše na obale, urobí efekt umelých rias. Určite vám neurobí umelé riasy keď máte svoje,veľmi krátke, no určite pre baby ktoré majú polodlhé svoje vlastné riasy ju určite odporúčam! :)

Zostaneme pri produktoch na oči no presunieme sa k očným linkám. Ja mám od značky trend IT UP tieto dva linky.

Prvá je táto COOL BREEZE LIQUID EYELINER;odtieň 010
                                                           



Priznám sa že biele linky veľmi nepoužívam, keďže to nieje bežný štandard, ktorý by baby nosili bežne :D No minule som ju použíla pri jednom líčení a vyzeralo to veľmi dobre. Pri robení linky má zo začiatku veľmi dobrú pigmentáciu no postupne sa stráca. Preto som pri jednej linke namočila štetec asi 3krát, čo mi príde veľa. Štetec je obyčajný z malých štetiniek, no dosť sa ohýba čo ja nemám rada.


Druhá a moja posledná vec od tejto značky je INTENSE COLOR EYELINER WATERPROOF;odtieň 050
                                                           


Túto linku som taktiež iba skúšala na jedno líčenie, takže neviem akú má vydrž no linka sa mi s ňou robila oveľa lepšie ako s tou bielou. Je veľmi dobre pigmentovaná a aplikátor ma rovnaký ako tá biela linka.

ĎAKUJEM že ste si prečítali tento článok :) budem rada ak mi napíšete do komentára či máte s touto značkou skúsenosti a ak áno tak aké sú vaše dojmy :)

Sledujte ma aj na Instagrame kde som ako @lilkamblog :)

Ahojte




2 komentáre:

  1. ja mám od trend it up bronzer s ktorým som veľmi spokojná, pretože má veľmi prirodzenú farbu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áno ? :) super určite sa po ňom obzriem ;)

    OdpovedaťOdstrániť